Un restaurant italian permite vizitatorilor să-și plătească comenzile cu urmăritorii de pe Instagram (2 foto).

0
144
Foto: This Is Not a Sushibar/Facebook

În prezent rețelele de socializare au o foarte mare influență, de aceea unele companii sunt gata să-și ofere produsele gratuit oricărui utilizator al rețelelor de socializare care are o oarecare influență.

Spre exemplu, un restaurant din Milan propune gratis porții de sushi oricărui utilizator care are mulți urmăritori pe Instagram.

Matteo și Tomaso Pittarello sunt proprietarii unui restaurant din Milan ce poartă denumirea «This Is Not a Sushibar» și ei știu foarte bine cât de mare este puterea rețelelor de socializare precum Instagram, de aceea bărbații propun vizitatorilor 3 metode de a-și achita comanda: cash, card sau cu urmăritorii de pe Instagram. Ideea este foarte simplă: cu cât mai mulți urmăritori ai, cu atât mai mult poți comanda fără a plăti nici un ban.

Este logic că celebritățile Instagram-ului cu sute de mii sau chiar milioane de urmăritori vor putea comanda delicii gratuit, însă chiar și cei cu doar 1 000 de urmăritori vor putea profita de această ofertă. Clienții care au de la 1 000 până la 5 000 de urmăritori pot primi gratis o porție de sushi.

Cei care au de la 5 000 la 10 000 de urmăritori vor primi gratis două farfurii de sushi, cei care au de la 10 000 la 50 000 de urmăritori vor primi patru farfurii de sushi, cei cu 50 000 – 100 000 de urmăritori vor primi opt porții, iar cei cu 100 000 și mai mult vor primi gratuit un prânz sau o cină.

Vizitatorii care plănuiesc să primească gratis o porție sau câteva vor trebui să facă o postare pe pagina lor de Instagram, etichetând pagina restaurantului @thisisnotasushibar și să adauge tag-ul #thisisnotasushibar. Vizitatorii pot primi porția de sushi meritată doar prezentând postarea.

Foto: This Is Not a Sushibar/Facebook

«Astăzi o asemenea publicitate pe rețelele de socializare, în particular pe Instagram, este un succes», au enunțat frații Pittarello, adăugând că noua metodă de achitare are două scopuri: în primul rând, pentru a crește faima micii afaceri și, în al doilea rând, pentru ca proprietarii paginilor de Instagram să se simtă implicați în proiect.

Restaurantul This Is Not a Sushibar a introdus noua metodă de plată pe 11 octombrie, însă nu se știe cât de mult această opțiune va mai fi valabilă, căci fără vreo limită stabilită, restaurantul ar putea în curând să sufere pierderi. Nu este chiar atât de dificil să obții un număr de 1 000 de urmăritori pe Instagram și probabil nimeni nu ar refuza un prânz gratuit.